رزمایش کمک مومنانه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) در منطقه هجرت خبر داد.

حجت الاسلام «بهنام حبیبی» ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: رزمایش کمک مومنانه مرحله ۸ به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در مسجد حجت بن الحسن(عج) برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات افزود: این رزمایش با همکاری سازمان تبلیغات شهرستان اراک، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، خانه هلال منطقه هجرت، پایگاه بسیج شهید صیاد شیرازی، معتمدین و اعضاء فرهنگی کارگروه فرهنگی اجتماعی منطقه هجرت برگزار شد.

 

وی رسیدگی به محرومین و نیازمندان را امری ضروری دانست و بیان کرد: این مهم به همت کانون و مجموعه های مذکور همواره در طول سال اجرا می شود ولی در مناسبت های خاص همچون ماه رمضان و میلاد ائمه اطهار(ع) برنامه های ویژه ای در این راستا برگزار می کنیم.

 

حبیبی ترویج فرهنگ دینی و اهل بیت(ع) را در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان ضروری دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه های در مناسبت های خاص سبب آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دینی و اسلامی و همچنین آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن(ع) افزود: در این رزمایش یکصد بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات ۱بسته، ماکارانی ۳بسته، رب گوجه فرهنگی، روغن ۲ بطری  تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مقام مسئول همچنین از قربانی کردن یک راس گوسفند نیز خبر داد و گفت: گوشت قربانی به همراه  ۵۰ عدد مرغ منجمد نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام حبیبی توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان را نوعدوستی و امری خیر و خداپسندانه دانست و بیان کرد: این امر نمونه ای از اخلاق حسنه و کرامت گونه اهل بیت(ع) است که همواره بر انفاق در راه خدا تاکید داشته اند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت لابن الحسن(ع) اضافه کرد: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی مردم خیری و نیکوکار استان در راستای کمک به نیازمندان باشیم و ما نیز بتوانیم به عنوان خادم مردم به جمع آوری کمک ها، شناسایی نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه در بین نیازمندان باشیم.

کد خبر 1051644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha