همکاری مسجد الزهرا(س) با صندوق ولایت علوی در کمک مومنانه به محرومان

حجت‌الاسلام والمسلمین فضائلی گفت: مسجد الزهرا(س) با صندوق ولایت علوی در کمک مومنانه به نیازمندان در طی دوره شیوع ویروس کرونا همکاری دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «فضائلی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد الزهرا (س) در طی دوره شیوع ویروس کرونا بیش از 500 بسته ارزاق و حجم بالایی اقلام بهداشتی را میان نیازمندان توزیع کرده است، اظهار کرد: پایگاه بسیج شهید حسین شمشادی فرد و گروه جهادی این مسجد در تهیه و توزیع این اقلام به خیریه و هیئت امنای این خانه خدا کمک کرده اند.

 

امام جماعت مسجد الزهرا (س) (واقع در تهران، خیابان ایران، نبش کوچه مسجد) افزود: مسجد الزهرا (س) همچنین با صندوق ولایت علوی واقع در خیابان ایران برای کمک مومنانه به نیازمندان حاشیه شهر تهران در طی دوره شیوع ویروس کرونا همکاری داشته است.

 

وی در ادامه درباره برنامه های مسجد الزهرا (س) در ماه رمضان، گفت: نماز جماعت در دو نوبت ظهر و شب، سخنرانی مذهبی پس از اقامه نماز عصر و قرائت یک جزء از قرآن از ساعت 11 و 45 دقیقه تا اذان ظهر، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مسجد در ماه رمضان برگزار می شود.

 

فضائلی یادآور شد: مسجد الزهرا (س) در تمام شب های ماه رمضان افطاری ساده را به صورت بسته بندی و با رعایت نکات بهداشتی میان نمازگزاران این مسجد و کسبه خیابان ایران و تعدادی از رهگذران توزیع می کند، ضمنا به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر نیز غذای گرم توزیع می شود.

کد خبر 1051674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha