اجرای طرح اطعام مهدوی در استان لرستان

سرهنگ جهانبخش گفت: در قالب طرح اطعام مهدوی ۴۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ستان در محله های حاشیه نشین و مناطق عشیری و روستایی توزیع شده است.

سرهنگ « احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح اطعمام مهدوی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان توسط گروه هی جهادی این سازمان توزیع خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان، افزود: در این برنامه بالغ بر 45 هزار پرس غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان و ایتام استان توزیع  می گردد.

 

وی از اجرای طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبرداد و افزود: تمام مراحل کمک به نیازمندان چون طبخ غذای گرم،  با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و توزیع  توسط گروه های جهادی به درب منازل انجام می‌شود.

 

جهانبخش با اشاره به همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد: همچنین طرح اطعام مهدوی ویژه ماه مبارک رمضان با پخت ۴۵ هزار غذای گرم و ۳۰۰ هزار نان نذری اجرایی می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی در طرح حامی یابی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، ادامه داد:  در این طرح مصوب شده است که همه صندوق ها و گروه های جهادی به عنوان حامی ایتام عمل کنند.

 

سرهنگ جهانخبش افزود: در این طرح مبلغ پیشنهادی برای هرگروه جهادی ۲۰هزار تومان ومبلغ پیشنهادی برای هر صندوق ۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

 

کد خبر 1051692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha