برپایی۴ محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان‌های کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی، گفت: همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، ۴ محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در بیمارستان‌های کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام  محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فشردگی کار کادر درمان در ایام ماه مبارک رمضان در بیمارستان‌های استان، محفل انس با قرآن در حال برگزار است.


وی افزود: این محافل در بیمارستان‌های فارابی و طالقانی کرمانشاه، ستاد دانشگاه علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: رمضان فرصتی برای انس با قرآن است و این اقدام با هدف روحیه‌بخشی به بیماران و کادر درمان انجام شده است.
 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: محافل انس با قرآن پیش از اذان مغرب برپا می‌شود و برگزاری این مراسم همراه با اجرای سخنرانی، برگزاری تواشیح و مسابقه خواهد بود.

 

وی اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مراسمات لغو یا با اعمال محدودیت برگزار شد امیدواریم به زودی با دعای خیر مردم در این ماه پربرکت این ویروس منحوس را شکست دهیم و جشن مفصلی در سراسر کشور برگزار کنیم.

کد خبر 1051732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha