۳۰ میلیارد تومان برای احداث اسکله در سه شهر خوزستان تامین شد

خون میرزایی با بیان اینکه سازمان شیلات متعهد شده اسکله سه شهر آبادان، خرمشهر و شادگان را احداث کند که ۳۰میلیارد تومان برای آن تامین شده است گفت: همچنین در خصوص اسکله مینو مطالعات احداث آن تکمیل شده و در ۶ ماه دوم سال تامین اعتبار آن صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار، خبرگزاری شبستان از اهواز، «نبی الله خون میرزایی» امروز (چهارشنبه ۷ اردیبهشت) در سیزدهمین جلسه شیلات استان خوزستان اظهار کرد: به منظور توسعه بخش شیلات در روستاها توافق میان اداره تعاون روستایی صورت گرفته که نتایج بسیار مطلوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

 

رئیس سازمان شیلات کشور افزود: تلاش ما بر این است که روی گونه های جدید ماهی سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم، همانگونه که از استان بوشهر گونه تیلاپیا به کشور استرالیا صادر می شود، ما این ظرفیت را داریم که در گونه های جدید صادرات بسیاری برای کشورهای همسایه داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: اگر تولید و پرورش این گونه های جدید ماهی که نسبت قیمتی ارزی آن به صرفه تر است در خوزستان توسعه یابد می تواند تحول بسیاری را در استان ایجاد کند.

 

خون میرزایی در خصوص پروژه های عمرانی در استان خوزستان تصریح کرد: ما متعهد شدیم که اسکله سه شهر آبادان، خرمشهر و شادگان را احداث کنیم و 30 میلیارد تومان برای احداث این اسکله ها تامین شده است، همچنین در خصوص اسکله مینو مطالعات احداث آن تکمیل شده و در 6 ماه دوم سال تامین اعتبار آن صورت می گیرد.

 

کد خبر 1051753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha