رمضان، فرصتی برای تقویت همدلی است

حجت الاسلام سپهوند، به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این ایام فرصتی برای ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه و تقویت روحیه همدلی و کمک به نیازمندان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«علی سپهوند»، امروز(8اردیبهشت)، با حضور در جمع دست اندرکاران طبخ غذای گرم جهت توزیع بین نیازمندان که در تمامی ایام ماه رمضان با همکاری حسینیه شهیدان پاپی و اتاق اصناف ازنا انجام می گیرد، با گرامیداشت ولادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهارداشت: امام حسن(ع) تمام توان خویش را در راه انجام امور نیک و خداپسندانه به کار می‌گرفت و اموال فراوانی در راه خدا می‌بخشید.

 

امام جمعه ازنا با تشکر از اجرای این طرح، تلاش برای حمایت از نیازمندان را ارزنده و قابل تقدیر عنوان کرد و عنوان داشت: پیروی از سبک زندگی ائمه(ع) فرصتی برای تقویت همدلی در جامعه است.

 

حجت الاسلام سپهوند افزود: مواسات و همدلی با نیازمندان و کمک مؤمنانه به آنها مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری است و خوشبختانه مردم و نیروهای جهادی شهرستان ازنا نقش پر رنگی در این مسئله دارند.

 

وی بر ضرورت تداوم یافتن کمک های مؤمنانه تأکید کرد وادامه داد: برگزاری رزمایش همدلی و کمک های مؤمنانه فرصتی برای تقویت روحیه همدلی و حس نوع دوستی است.

 

بنا بر این گزارش، در لبیک به منویات مقام معظم رهبری، توزیع بیست هزار پرس غذای گرم به صورت روزانه و تا پایان ماه مبارک رمضان با کمک خیرین، حسینیه شهیدان پاپی و با همکاری اتاق اصناف، بر اساس دستور العمل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1051782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha