پیگیری دستگاه های اجرایی گلستان برای جذب اعتبارات فنی و زیرساختی

حق شناس گفت: در ستاد اقتصاد مقاومی استان گلستان تاکید شد که دستگاه های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات فنی- اعتباری و زیرساختی تاپایان سال مالی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (چهارشنبه 8 اردیبهشت) در ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امسال 16 پروژه محوری در بخش های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، صنعت معدن و تجارت و شیلات در نظر گرفته شده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: این پروژه ها زیرساخت های لازم را برای توسعه بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعت تقویت می کند و درصدد آن بودیم که پروژه هایی را نیز انتخاب کنیم که به نتیجه برسد و به دلیل مشکلاتی مانند تسهیلات و یا مجوز متوقف نشود.

 

حق شناس یادآور شد: از سویی دیگر دستگاه های اجرایی استان گلستان نیز باید همراهی لازم را داشته باشند که این 16 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان اجرایی شود.

 

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که اعتبارات فنی -اعتباری و زیر ساختی در حوزه های جهادکشاورزی، شیلات، صنعت، معدن و تجارت و گردشگری باید تا پایان تیرماه جذب شود.

کد خبر 1051817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha