تدریس در فضای مجازی سخت است

حجت الاسلام حافظ نیا تدریس در فضای مجازی را بسیار سخت و دشوار دانست و گفت: این امر نشان از سختی کار فرهنگیان در ایام کووید ۱۹ دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(چهارشنبه، ۸ اردیبهشت) در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان روی آینده سازان کشور برنامه ریزی کرده و متاسفانه متولیان امر آموزش و پرورش از این نقشه شوم آنان غافل هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: وظیفه داریم در کنار آموزش و پرورش آینده سازان کشور، فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش ‌آموزان نهادینه کرده و ترویج دهیم.

 

وی تدریس در فضای مجازی را بسیار سخت و دشوار دانست و تصریح کرد: این امر نشان از سختی کار فرهنگیان در ایام کووید ۱۹ دارد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دانش‌ آموزانی که یکبارهم در کلاس درس مجازی آنلاین نشده‌ اند انتظار نمره گرفتن از معلمان را نداشته باشند، گفت: در صورت نمره دادن به دانش ‌آموزانی که یکبار هم در کلاس ‌های درس حاضر نشده ‌اند انگیزه و تلاش را از دانش ‌آموزان درس‌ خوان و زرنگ سلب می کنیم.

 

*آینده هر کشوری دست معلمان آن کشور است

 «عباس صابر» نیز در این جلسه معلمی را شغل انبیا دانست و اظهارکرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم در راستای تکریم از جایگاه والای آنان باید برنامه ‌ریزی خوبی صورت گیرد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه آینده هر کشوری دست معلمان آن کشور است، افزود:کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت اعم ‌از نیروهای ستادی، اجرایی و آموزشی آینده ‌سازان جامعه هستند.

 

صابر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۰ تاکید کرد و گفت: ضدعفونی کردن حوزه‌های امتحانی در دستور کار آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و به خانواده‌ ها یادآور شود که از تجمع در محوطه حوزه خودداری کنند.

کد خبر 1051826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha