ایلام آماده برگزاری کنگره ۳  هزار شهید این استان است

نشست ستاد کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام با حضور رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران، استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و اعضای این ستاد در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران در این نشست، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف در کنگره سه‌هزار شهید استان ایلام، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان یکی از نیازهای امروز جامعه است.

 

سردار « احمد حق طلب» ابراز کرد: کنگره شهدا به میزبانی ۲۷ استان تا به امروز برگزار شده و طبق تقویمی که برای این منظور در نظر گرفته‌ایم، همه استان‌ها باید تا سال ۱۴۰۰ حداقل یک بار نسبت به برگزاری کنگره مذکور اقدام کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: ایلام از آمادگی کاملی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان برخوردار است.

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه در آستانه کنگره شهدای ملی استان، ۱۰۰ هزار سند آثار دفاع مقدس جمع آوری شده است، گفت: تاکنون سه هزار و ۷۰۰ یادواره شهدا در استان ایلام برگزار شده است.

 

وی افزود: تولید محتوای فاخر، راه اندازی سایت کنگره سه هزار شهید استان، چاپ نشریه سجاده عشق، راه اندازی کتابخانه تخصصی کنگره از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

 

استاندار ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: حضور و تاثیر مستقیم مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، شروع جنگ تحمیلی در ایلام و ایستادگی و رشادت های مردم این استان از جمله ویژگی هایی است که این استان را مهیای کنگره عظیم ملی سه هزار شهید این دیار کرده است.

 

« محمد نوذری» یادآور شد: تمام توان خود را برای برپایی کنگره ای با عظمت و در خور نام شهدا و مردم این استان به کار خواهیم گرفت و همه مدیران باید در این راستا و در جهت هر چه باشکوه برگزار کردن آن اهتمام لازم داشته باشند.

 

گفتنی است، در این دیدار آخرین اقدامات و برنامه های انجام شده در راستای کنگره ملی سرداران و ۳ هزار شهید استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1051832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha