اهدای ۱۰۰ بسته مواد غذایی به بیماران نیازمند سرطانی دزفول

مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول از اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی به بیماران سرطانی نیازمند دزفول همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

«محمدرضا اسماعیل چگنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: ۱۰۰ بسته معیشتی شامل  شامل کیسه برنج، روغن، رب گوجه، ماکارانی، مرغ و ... در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۰۰ خانواده نیازمند اهدا شد.

 

مدیر انجمن حمایت از بیماران سرطانی دزفول افزود: بیماری سرطان علاوه بر درد، هزینه نیز دارد لذا این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات درمانی رایگان در تلاش است که هزینه های معیشتی بیماران نیازمند را نیز تحت پوشش و امداد خود قرار دهد که خوشبختانه در همین راستا با عنایت پروردگار و اهتمام خیرین گرانقدر، کمک هزینه های بسیاری در امر معیشتی به بیماران نیازمند سرطانی صورت پذیرفته است.

 

رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) دزفول ضمن تقدیر از مشارکت خیرین در این امر تصریح کرد: مجموعه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول علاوه بر خدمات درمانی رایگان برای بیماران نیازمند که با کمک خیرین انجام می‌گیرد در بحث‌های مختلف مشکلات این بیماران نیز اقداماتی انجام خواهد داد و چندین خانواده را تحت پوشش خود قرار دارد.

 

کد خبر 1051870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha