استخر ذخیره آب در کاشان دختر ۱۰ ساله را به کام مرگ کشاند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مرگ دختر ۱۰ ساله افغانستانی بر اثر غرق شدن در استخر ذخیره آب کشاورزی در کاشان خبر داد.

روح الله فدائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دختر ۱۰ ساله افغانستانی بر اثر غرق شدن در استخر ذخیره آب کشاورزی در کاشان جان خود را از دست داد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان افزود: بلافاصله بعد از گزارش یک مورد حادثه غرق شدگی در استخر یک مزرعه واقع در جاده قدیم کاشان -قم، ده کیلومتر بعد از آب‌شیرین ، تیم امداد و نجات ایستگاه شماره دو آتش نشانی این سازمان شامل نجاتگران و غواصان به محل حادثه اعزام شدند.

 

فدائی افزود: غواصان آتش نشانی کاشان، کودک ۱۰ ساله را در حالی که جانی در بدن نداشت از کف استخر  بیرون کشیدند و برای بررسی های بیشتر به تیم های عملیاتی اورژانس در محل تحویل دادند.

 

مدیر روابط عمومی سازمان افزود: بر اساس اعلام خانواده کودک که از اتباع افغانستان بوده اند در موقع حادثه کودک دور از چشمان مادرش به داخل استخری به عمق ۴ متر سقوط و متاسفانه به علت عدم توانایی در شنا و خروج از آب،غرق می‌شود.

 

فدایی با اشاره به تعدّد حوادث غرق شدگی در روزهای گرم سال، از مردم درخواست کرد با رعایت نکات ایمنی از وقوع حادثه برای خود و دیگران جلوگیری کرده و به ویژه از شنا در نقاط ممنوعه و غیر استاندارد خودداری کنند./

کد خبر 1051890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha