برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) به همت قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی

محمدپور از برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) به همت قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) ، اولین سالگرد تشکیل قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی هم گرامی داشته شد.

«فاطمه محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و نکوداشت نام و یادشان در جامعه و نهادینه کردن ارزش های انقلاب با توجه به هجمه های مختلف دشمنان  مهمترین وظیفه است.

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر افزود: خوشبختانه تلاش مستمری برای ترویج فضائل و ارزش‌های اسلامی در این قرارگاه فرهنگی انجام شده است و در طول یکسال گذشته تلاش کردیم تا در این بخش به عنوان یکی از اهداف مهم قرارگاه مستمر کار شود.

وی با اشاره به اولین سالگرد تشکیل قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی خاطر نشان کرد: ترویج ارزش‌های اسلامی، پاسداری از ارزش‌های انقلاب، تحکیم بنیاد خانواده و حفظ این نهاد از آسیب‌ها و مقابله با تهاجمات نرم دشمنان را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این قرارگاه فرهنگی است.

محمدنژاد گفت: روز‌های پایانی سال گذشته را همراه با ویروس کرونا با همه تلخی‌ها و شیرینی ها پشت سر گذاشتیم و شروع سال جدید و امیدواریم همزمانی با اعیاد شعبانیه نوید بخش روز‌های خوبی برای کشور و مردم کشورمان باشد.

مسئول قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی یادآور شد: جشن میلاد امام حسن(ع) ، اولین سالگرد تشکیل قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی با حضور فرمانده سپاه بهشهر، خانواده شهید سجاد خلیلی که کیک یک سالگی قرارگاه با دستان برادر شهید خلیلی برش شد و هدایایی به خادمین و حامیان معنوی قرارگاه اهدا شد.

کد خبر 1051924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha