ارائه خدمات فرهنگی به ۴۸۱ مددجوی اهل سوادکوه شمالی

عابدی فیروزجایی گفت:سال گذشته ۴۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی از خدمات فرهنگی این نهاد حمایتی بهره مند شدند.

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،با بیان اینکه خدمات فرهنگی کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار، نوعروسان، مادران و دختران، افراد بازمانده ازتحصیل، سالمندان، دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: ۴۸۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در این شهرستان سال گذشته از خدمات فرهنگی بهره مند شدند.

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود:  توانمند سازی فرهنگی در کمیته امداد به عنوان یک  شاخص  و محور در کنار سایر  خدمات  به مددجویان ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد:  در واحد فرهنگی برنامه های آموزشی شامل: ترویج فرهنگ کار و تلاش، آگاه سازی و اعتلای باورهای دینی، انقلابی و اسلامی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد.

 

عابدی فیروزجایی با بیان اینکه در سوادکوه شمالی ۳۵۴ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات فرهنگی این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد:  ۱۷۰ دستگاه گوشی هوشمند با هدف تداوم تحصیل دانش آموزان  و دانشجویان در بستر فضای مجازی به جهت تعطیلی موقت مدارس در پی شیوع کرونا، به دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان اهدا شد.

 

 

کد خبر 1051933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha