اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان

خسروی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

« امیر حسین خسروی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: همزمان با شب میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) بسته های معیشتی با حمایت خیران جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار افزود: در روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی همچنین 15 بسته گوشت قرمز و 2 هزار بسته نان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

خسروی با اشاره به تهیه بانک بانک اطلاعات از نیازمندان دو محله پشت بازار و درب دلاکان خرم آباد، افزود: با حمایت خیران و جذب کمک های مردمی به صورت ماهانه و مناسبتی از این خانواده ها حمایت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار با اشاره به ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار در ماه مبارک رمضان، ادامه داد: حلقه های معرفت، اهداء چندین جلد قرآن کریم به قرآن آموزان این کانون و جلسه مجازی تفسیر قرآن با مشارکت دارالقرآن حضرت مهدی (عج) برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین هر روزه تفسیر یک جزء از قرآن کریم توسط اساتید خبره در آن گروه بارگزاری می شود.


حجت السلام خسروی با اشاره به برگزاری طرح مناجات خوانی، افزود: به همت یکی از طلاب ساکن در محله، طرح ۳۰ شب مناجات خوانی در منزل شخصی این روحانی در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: برنامه مناجات خوانی ماه مبارک رمضان این کانون فرهنگی هنری مسجد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تا پایان ماه مبارک برگزار می باشد .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای پشت بازار اظهار داشت: برنامه تقدیر از فعالین قرآنی و فرهنگی و اجرای طرح مواسات و همدلی از دیگر برنامه های این کانون است.

 

حجت الاسلام خسروی با اشاره به برنامه های بصیرت افزایی این کانون فرهنگی هنری مسجد، ادامه داد: برنامه های فرهنگی جهان اسلام در ماه مبارک رمضان، با رویکرد مقابله بت هجمه های فرهنگی برنامه ریزی شده از طرف دشمنان اسلام در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1051952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha