بیش از ۸۶ درصد از داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران تایید صلاحیت شده‌اند

هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بیش از ۸۶ درصد از داوطلبین تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هيأت نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: در راستای انجام وظایف قانونی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، پس از بررسی سوابق، اسناد و مدارک 2427 نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیأت اجرائی شهرستان تهران، هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران تعداد 97 نفر (حدود 4%) بدلیل نقص مدارک ثبت نامی و تعداد 232 نفر (حدود %10) بدلیل عدم استعفاء داوطلبین مسئول در سمت‌های مقرر در قانون و سایر موارد رد صلاحیت شده‌اند و تعداد 2098 نفر(حدود 86%) از داوطلبان واجد الشرایط تایید صلاحیت شده‌اند.


داوطلبانی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، مي‌توانند براي تكميل پرونده و رفع نواقص و يا اعتراض به رد صلاحيت خود، از تاريخ 09/02/1400 لغايت 12/02/1400 به مركز هيأت عالي نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران واقع در بلوار كردستان، سالن ورزشي شهداي كردستان مراجعه و درخواست رسيدگي مجدد خود را تحويل نمايند.


هيأت عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان تهران نيز در مهلت مقرر قانوني به اعتراضات رسيدگي و نتيجه آن را حداكثر تا تاريخ 21/02/1400 به داوطلبان اعلام خواهند نمود.


 

کد خبر 1051953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha