تداوم فعالیت‌های قرآنی در بوستان‌های کردستان

بهرام مرادی گفت: به منظور جلوگیری شیوع ویروس کرونا و تداوم فعالیت‌های دینی و قرآنی کلاس‌های اخلاق و قرآن کریم در فضای باز و پارکها برگزار می‌شود.

بهرام مرادی مسئول اداره برنامه‌ریزی و امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در راستای انعقاد تفاهمنامه همکاری سازمان همیاری و دهیاری وزارت کشور با سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر اجرای برنامه های قرآنی در فضای باز از جمله پارکها و بوستانها، دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان با همکاری ۳۱۰ خانه قرآن شهری و روستایی اقدام به برگزاری کلاسهای قرآنی و تجلیل از قرآن آموزان در فضای باز کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه این فعالیت ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا انجام می‌شود، افزود: استفاده از ظرفیت پارکها و بوستانها برای برگزاری کلاسهای قرآنی و دینی زمینه ساز ایجاد نشاط و انگیزه میان نوجوانان و جوانان خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: براین اساس اخیرا کلاس‌های آموزش اخلاق و قرآن کریم با حضور نوجوانان ‌و کودکان عضو خانه های قرآن در سطح پارکها و بوستان‌های شهرها و روستاهای استان در حال برگزاری است.

 

مسئول اداره برنامه ریزی و امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار خواهد شد، افزود: احترام به حقوق والدین، ترویج آموزه‌های دینی و ضرورت مراقبت از خویش و عدم رفاقت با افراد مشکوک و منحرف از مواردی است که در کلاس‌های برگزار شده در بوستان‌ها به نوجوانان آموزش داده می‌شود.

 

مرادی خاطر نشان کرد: آموزش قرآئت و حفظ قرآن کریم نیز از دیگر برنامه هایی است که توسط خانه های شهری و روستایی با همکاری روحانیون در فضای باز استان انجام می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 1052016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha