فارس در مواسات همدلی و رزمایش «مهدوی» بی نظیر عمل کرده است

عزیزی گفت: یکی از اقدامات موثر در بحران کرونا، مواسات همدلی و رزمایش «مهدوی» است که در استان فارس بی نظیر بوده و با انجام رزمایش های مواسات و همدلی به دنیا درس مردم داری و همدلی آموختیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) در آئین توزیع یکصد هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی تا امروز درس های بزرگی را به ملت های جهان و تمامی کسانی که در راستای تحقق اندیشه های والا بوده اند، آموخته است.

رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: تمامی انسان ها در جهان در پی درس آموزی از انقلاب اسلامی بوده اند و پیروزی انقلاب یک درس بزرگ و ایستادگی در مقابل رژیم ستمکار است که به دنیا آموخته ایم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انقلاب ما به دنیا یاد داد که چگونه می توان با بهره گیری از رکن ولایت فقیه در مسیر حق حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد اقدامات ملت های مظلوم نشئت گرفته از ایران اسلامی هستیم و یاری رساندن به مردم مظلوم منطقه به عنوان یک وظیفه در مکتب امام راحل و صدور ارزش انقلاب است.

عزیزی با اشاره به شیوع کرونا در کشور بیان کرد: کمتر جغرافیای زیستی در جهان بوده که این پدیده آسیب ندیده باشد اما ما با دارا بودن توانمندی ها و تجربه های مختلف توانستیم و آسیب های متحمل شده و آسیب ها را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات موثر در این زمینه مواسات همدلی و رزمایش «مهدوی» است که در استان فارس بی نظیر بوده است و با انجام رزمایش های مواسات و همدلی به دنیا درس مردم داری و همدلی آموختیم.

عزیزی اضافه کرد: مشاهده نشده که کشوری مثل ایران با بهره گیری از ظرفیت مردم به مردم کمک کند و این موضوع در سایه ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی محقق شده است و باید به این ملت بزرگ و دستگاه های برگرفته از اندیشه امام خمینی(ره) افتخار کرد.

وی تاکید کرد: از اهدای خون و تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان و ... در بحران کرونا کشور و استان ما خوش درخشیده است و  مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم فهیم استان فارس وظیفه خودشان می دانند از همه ظرفیت های موجود برای این امر مهم استفاده کنند.

عزیزی افزود: تلاش مجلس این بود که در قانون گذاری حداکثر کمک را در بودجه و در حوزه سلامت و معیشت داشته باشد و اعتبارات خوبی برای مبارزه با کرونا و کمک به وزارت بهداشت پیش بینی شد.

وی اضافه کرد: از تبصره ۱۶ و ۱۴ برای کمیته امداد و بهزیستی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و سال ۱۴۰۰ از تامین پشتیبانی بودجه ای، دستگاه های حمایتی با مشکلات کمتری روبرو خواهند شد.

عزیزی تصریح کرد: باید تلاش کنیم همزمان این اقدام خوب را به عنوان یک فرهنگ استمرار بخشیم تا یار و مدد مستضعفان و نیازمندان باشیم.

کد خبر 1052020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha