حامیان بیش از ۱۲ میلیارد ریال به ایتام و محسنین کمک کردند

تسلی نیا گفت: سال گذشته حامیان؛ ۱۲ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۴۵ ریال به ایتام و محسنین کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«بهرام تسلی نیا» امروز(پنجشنبه، ۹ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران به پویش ایران همدل اشاره کرد و گفت: امسال در برنامه داریم که یک هزار و ۴۰۰ حامی برای حمایت از ایتام و محسنین جذب کنیم.

 

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه در این راستا تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داریم، افزود: هر فرد خیر می تواند با حداقل ۱۰ هزار تومان حامی یک یتیم شود.

 

وی با بیان اینکه ۴۵۸ یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند، تصریح کرد: این تعداد یتیم و محسنین یک هزار و ۳۸۴ حامی دارند.

 

تسلی نیا گفت: خیرین و نیکوکاران برای حامی شدن می توانند با شماره ۴۴۸۳۰۴۰۴ تماس و یتیمان و محسنین را تحت حمایت خود قرار دهند.

 

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: سال گذشته حامیان؛ ۱۲ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۴۵ ریال به ایتام و محسنین کمک کردند.

 

تسلی نیا خاطرنشان کرد: سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که ۱۳ درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.

کد خبر 1052028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha