همدلی مردم فارس با تاسی به آموزه های دینی در بحران های مختلف مثال زدنی است

طبیب لقمانی گفت: فرهنگ مردم فارس برای همدلی در بحران های مختلف مثال زدنی است و همواره در کمک به نیازمندان در بحران ها پیشرو بوده است که بر گرفته از آموزه های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید علی نقی طبیب لقمانی»، امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) در آئین توزیع یکصد هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد فارس گفت: کمیته امداد فارس در کمک به نیازمندان به ویژه در بحران کرونا کمک های مستمر و قابل توجهی کرده است.

معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس افزود: تدابیر خوب در قانون گذاری و حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 توسط نمایندگان مجلس و دستگاه های استان قابل توجه و تقدیر است.

وی اضافه کرد: فرهنگ مردم فارس برای همدلی در بحران های مختلف مثال زدنی است و همواره در کمک به نیازمندان در بحران ها پیشرو بوده است که بر گرفته از آموزه های دینی است.

طبیب لقمانی تصریح کرد: امروز در جنگ اقتصادی و جبهه سلامت هموطنان ما بسیار قوی در استان فارس به حضور در صحنه و کمک به نیازمندان پرداخته اند و آنها را تنها نگذاشته اند و در ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع) به اوج خود رسیده است.

کد خبر 1052036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha