نقش موثر مردم‌داری، خدمت صادقانه و نظارت کارشناسانه شوراها در بهبود روند مدیریت شهری و روستایی

رضایی کوچی گفت: حفظ روحیه مردمی، خدمت صادقانه و نظارت کارشناسانه اعضاهای شورا در بهبود روند مدیریت شهری و روستایی و ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به مردم، نقش مؤثری دارد.

«محمدرضا رضایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به سخن رهبری انقلاب در خصوص اهمیت شوراها، گفت: رهبری فرموده اند شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

 

عضو هیئت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان فارس گفت: هدف مندی و سرعت در پروژه ها و برنامه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی و عمرانی شهر و روستا، نیازمند شورایی متعهد، توان مند، کارا  و دلسوز است.
 

وی با اشاره به آیه قران کریم که می فرماید «وَشاوِرهُم فِی الاَمر» بیان کرد: این آیه نیز مؤید جامع بودن کارهایی است که مورد بحث و بررسی قرار گرفته و خرد جمعی، آن را پذیرفته باشد.
 

به گفته رضایی حفظ روحیه مردمی، خدمت صادقانه و نظارت کارشناسانه اعضاهای شورا در بهبود روند مدیریت شهری و روستایی و ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به مردم، نقش مؤثری دارد.
 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدوارم در انتخابات آینده با ورود افرادی مؤمن، انقلابی، صالح، نجیب و امین، دیدگاه مقام معظم رهبری، در باره مردمی ترینِ نهادها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محقق شود، عنوان کرد:‌ تحقق این مهم ایجاد شورایی پویا، بانشاط و موفق در شهر و روستاها‌ به ویژه در استان فارس و شهرستان  های جهرم و خفر و بخش های تابع است.

کد خبر 1052048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha