۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع می شود

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه اوقاف و امور خیریه پنج هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند و آسیب دیده از کرونا در گلستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (پنجشنبه 9 اردیبهشت) در رزمایش کمک مومنانه در آستان امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان اظهار کرد: بیش از هشت مرحله سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه واقفان رزمایش مواسات و کمک های مومنانه را انجام داده است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان ادامه داد: براساس آماری که در اختیار داریم در هفت مرحله گذشته توانستیم با همکاری دستگاه های فرهنگی بیش از 80 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع کنیم و این تنها مقداری است که توانستیم به صورت شناسنامه دار در سامانه ثبت کنیم و قطعا کمک های مومنانه اوقاف به مراتب بیش از این مقدار است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: مردم خیر و واقفان خیراندیش در هر جایی که نیاز بود مثل  پویش آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک های مومنانه وارد عمل شدند و چشمه همیشه جاری وقف در مسیر خدمت رسانی به جامعه و دستگیری همچنان تداوم دارد.

 

وی گفت: در مرحله هشتم رزمایش کمک های مومنانه پنج هزار بسته معیشتی با کمک خیران و واقفان در راستای تفاهمنامه همکاری با کمیته امداد استان گلستان بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع خواهیم کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گلستان  تاکید کرد: امروز دو هزار بسته معیشتی در گرگان که عمده آن از منابع موقوفات تامین شده به ارزش 600 میلیون تومان بین اقشار نیازمند توزیع می شود و امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان با بسیج خیران بتوانیم مابقی بسته های معیشتی که تعهد کردیم را تامین کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد ابراز داشت: تلاش شد که این بسته های معیشتی به صورت کریمانه در اختیار اقشار آسیب دیده و نیازمند قرار گیرد.

 

وی گفت: کمک های مومنانه و نهضت مواساتی که در سخنان مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار دارد یکی از مصادیق تقوا است و اگر امروز صحبت اقدام جهادی می کنیم یکی از مصادیق آن در میدان عمل و لبیک عملی به فرامین مقام معظم رهبری نهضت کمک مومنانه و استمرار آن است.

 

کد خبر 1052060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha