استقبال بی‌نظیر مسجدی های فرخشهر از آیین جزء خوانی قرآن

شاه قلیان گفت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم و تفسیر ماه مبارک رمضان با حضور قاریان جوان شهر فرخشهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار و مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان قرارگرفته است.

«مهدی شاه قلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم جزء خوانی قرآن کریم و تفسیر ماه مبارک رمضان با حضور قاریان جوان شهر فرخشهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این شهر برگزار و مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: این آیین به دلیل شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به مناسبت ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

 

وی افزود: آموزش قرآن کریم، انس با قرآن کریم و نهادینه کردن این کتاب آسمانی در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این مراسم معنوی است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی پرشورتر برگزار و استقبال خوبی از این برنامه شده است.

 

شاه قلیان با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که بعد از جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر انجام می‌شود، برگزاری جلسات تفسیر قرآن است که هرروز این جلسات دایر می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله کاشانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر فرخشهر ادامه داد: در ماه نزول قرآن برای نزدیک شدن به قرب الهی و بهره ‌بردن از این ماه با عظمت جلسات جمع خوانی و جزء خوانی قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1052127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha