هفته گذشته هفته ای داغ برای دشمنان مقاومت بود 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: هفته ای که گذشت هفته ای داغ برای دشمنان مقاومت بود، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در کابوس حملات ما هفت روز سخت را پشت سر گذاشتند و خبر اصابت موشک به نزدیکی سایت هسته ای اسرائیل واکنش بسیاری را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۱۰ اردیبهشت حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، گفت: در آستانه فرصت های طلایی ماه مبارک رمضان یعنی شب های قدر قرار داریم، اعمال زیادی برای این شب ها وارد شده است و بهترین عمل دعا است.



امام جمعه قلعه گنج افزود: در روایات معصومین (ع) رسیده است که ملائکه خدا در شب قدر فرود آمده و در روی زمین پخش می شوند و به محافل اهل ایمان که در این شب ها به مناجات و ذکر خدا مشغول هستند درود می فرستند و برای دعایی که مردم می‌کنند آمین می‌گویند.


وی بیان کرد: در روایت است پیامبر (ص) به در گاه الهی عرض کرد؛ خدایا در میان امت های گذشته افرادی بودند که عمر طولانی داشته اند که گاهی فقط ۱۲۰ سال در راه خدا مجاهدت می کردند اما با این عمر کوتاه که به امت من قرار  دادی چه چیزی برای جبران این موضوع و رسیدن به آن همه توفیقات جایگزین کردی؟، در اینجا بود سوره قدر نازل شد، که ای رسول ما به احترام شما شب قدر را قرار داده ایم که راه کوتاه شده است، حقایق را کشف کنند، که در این شب حقایق در دسترس امت تو قرار گرفته که به راحتی می توانند در شب قدر یک جا به این حقایق برسند.



حجت الاسلام نجنو با اشاره به نکته مهمی که در شب قدر قابل تامل و دقت است، خاطرنشان کرد: احیای شب قدر اصلش در این است که انسان اهل معامله با خدا و اهل اخلاص باشد و بتواند در این شب تمرین اخلاص داشته باشد اما ماهیت و حقیقت شب قدر، شب نزول قرآن کریم و ولایت است که برروی زمین در دسترس انسان قرار گرفته اند.


خطیب جمعه قلعه گنج اظهار کرد: این روزها جامعه ما مخصوصا فضای رسانه ای بر روی موضوع انشتار فایل صوتی از وزیر امور خارجه منتشر متمرکز شده است و متاسفانه این موضوع یک حادثه تلخ و ناراحت کننده ای است که موجب سوء استفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شده است، دشمنان این روزها به دنبال القائات مسموم مبنی بر دوگانگی در حاکمیت هستند.


وی با اشاره به این که در آستانه یک آزمون سرنوشت ساز یعنی انتخابات هستیم، تاکید کرد: باید شرایط را برای آمادگی جامعه و مردم را برای برگزاری انتخابات پرشور آماده کنیم متاسفانه در چنین فضای بسیار سرنوشت سازی عده ای جامعه را به التهاب می کشانند.


حجت الاسلام نجنو ابراز کرد: هفته ای که گذشت هفته ای داغ برای دشمنان مقاومت بود، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در کابوس حملات ما هفت روز سخت را پشت سر گذاشتند و خبر اصابت موشک به نزدیکی سایت هسته ای اسرائیل واکنش بسیاری از مقامات رژیم صهیونیستی را برانگیخت.



امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: اسرائیل با همه ادعاهای کاذبش در خصوص گنبد آهنین، حتی نتوانست یک موشک تقریبا ۱۱ متری با بدنه فلزی و قطر ۸۶ سانتی متری را رهگیری و منهدم کند، حالا در برابر موشکی همچون فاتح ۳۱۳ با سرعت خیلی بیشتر و بدنه غیر فلزی که قاعدتا کشف آن برای رادارها بسیار مشکل است چه خواهند کرد؟.


وی در خاتمه به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم اشاره کرد.

کد خبر 1052173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha