برنامه های روز قدس امسال باید جبران کننده راهپیمایی باشد/ آینده متعلق به جریان مقاومت است

انجم شعاع با توجه به شرایط بحران کرونا بر لزوم برنامه هایی محتوایی به نحوی که جبران کننده راهپیمایی روز قدس باشد؛ تأکید کرد و افزایش فعالیت جریان مقاومت در کشورهای اسلامی را نوید بخش آن دانست که آینده از آن جریان مقاومت است.

حسین انجم شعاع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و اینکه به دلیل شیوع کرونا حتی امکان برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری هم وجود ندارد؛ افزود: اما باید کاری کرد روز قدس در میان مسلمین فراموش نشود.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این زمینه بر لزوم برنامه هایی محتوایی به نحوی که جبران کننده راهپیمایی روز قدس باشد؛ تأکید کرد و گفت: افکار عمومی به ویژه نسل جوان را باید با مفاهیمی چون روز قدس و فلسطین و ظلمی که در حق مردم فلسطین صورت می گیرد آشنا کنیم و با افکار ضد صهیونیستی و ضداستکباری که البته در کشور ما پررنگ است، نسبت به موضوع حساسیت داشته باشیم.

 

 

وی از تدارک یک سری برنامه برای بزرگداشت روز قدس در استان کرمان خبر داد و با اشاره به اینکه این برنامه ها طی چند روز آینده قطعی و اعلام خواهد شد؛ یکی از این برنامه ها را جشنواره مجازی« قدس؛ میراث ماندگار» دانست که برای دومین سال و به صورت مجازی در سطح استان برگزار می شود.

 

 

انجم شعاع افزود: این جشنواره سال گذشته با استقبال زیادی مواجه شد و امسال نیز از 6 تا 17 اردیبهشت ماه جاری در سه بخش دابسمش، کتابخوانی و پرسش مقاومت برگزار و پس از داوریِ آثار، به تعدادی از شرکت کنندگان جوایزی تعلق می گیرد.

 

 

وی توجه به روز قدس امسال را به جهت مسائل منطقه ای و حوادث یک سال اخیر از جمله شهادت شهید سلیمانی توسط آمریکایی ها، شهادت شهید فخری زاده توسط صهیونیست ها و عملیات خرابکاری آنان در سایت هسته ای نطنز در دارای اهمیت مضاعف دانست و اظهار کرد: از طرفی جریان مقاومت به رهبری ایران روز به روز در حال گسترش است.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزایش فعالیت جریان مقاومت در کشورهای اسلامی را نوید بخش آن دانست که آینده از آن مقاومت است و اگر این جریان با همت و پشتکار جوانان انقلابی در ایران و کشورهای اسلامی ادامه یابد، رژیم صهیونیستی به فرموده مقام معظم رهبری، 25 سال آینده نخواهد بود و نابودی این رژیم و خروج آمریکا از منطقه غرب آسیا محقق و این منطقه توسط خود کشورهای اسلامی و مسلمین اداره خواهد شد.

 

 

وی در پایان تأکید کرد: مردم روز قدس امسال را مثل سال های قبل گرامی بدارند؛ گرچه امکان حضور نیست اما با اقدامات دیگری می توان این روز را گرامی داشت از جمله راه اندازی هشتک ها در فضای مجازی، اعلام حضور، ساخت کلیپ و انجام برنامه های محتوایی و... تا کمک کند که امسال روز قدس پررنگ باشد.

کد خبر 1052312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha