اجرای ۱۷۰ طرح اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت تسهیلات می گیرد

مسئول طرح اشتغالزایی بنیاد برکت گفت: امسال اجرای ۱۷۰ طرح اشتغالزایی از سوی بنیاد تسهیلات می گیرد که هر طرح با سقف ۶۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده است.

«جواد عبدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: اگر روند جذب در 6 ماه اول سال به خوبی رقم بخورد، احتمال افزایش تسهیلات در 6 ماه دوم بیشتر می شود.

 

مسئول طرح اشتغالزایی بنیاد برکت افزود: اجرای طرح های اشتغالزایی از سوی بنیاد از سال 97 در کشور آغاز شد که در سال 97 در استان اتفاقی در این بخش رخ نداد و در سال 98 فقط 38 طرح در سطح شهرستان راز و جرگلان محقق شد.

 

عبدی، سال 99 را سال بهبود اجرای طرح های اشتغالزایی در استان در قالب تسهیلات بنیاد برکت عنوان کرد و افزود: امسال اجرای یک هزار و 450 طرح با 570 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح های اشتغالزایی در سال 99 در قالب طرح سحاب بود، گفت: در شهرستان فاروج 120 طرح ابلاغ شد که 125 طرح با پنج میلیارد ریال در هشت روستا اجرایی شد.

 

وی گفت: در ابتدای سال تعدادی از روستاها برای اجرای طرح های اشتغالزایی مشخص و تسهیلگر معرفی شده با ورود به روستا، کارگروه اشتغال را با عضویت افرادی از روستا تشکیل و جامعه هدف نسبت به نحوه استفاده از این تسهیلات توجیه شدند.

 

عبدی با بیان اینکه شروع اجرای هر طرحی خالی از خطا نیست، افزود: امیدواریم با آسیب شناسی، امسال اجرای طرح با خطای کمتری همراه باشد.

 

وی از اجرای طرح خانوادگی اشتغال هم خبرداد و افزود:  تا سقف پنج میلیارد ریال به این طرح  ها که برای امسال چهار مورد تعیین شده، تسهیلات پرداخت می شود.

 

کد خبر 1052314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha