شب های قدر فرصت مغتنمی برای کسب فیوضات معنوی است

جوادی از برگزاری مراسم احیاء شب های قدر در فضای باز مسجد داودقلی زنجان خبر داد و گفت: این شب ها، فرصت خوبی برای کسب فیوضات معنوی است.

عضو هیئت امنای مسجد داودقلی زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی برای تمرین خودسازی  وبندگی خدای متعال است که با رویت هلال زیبای ماه رمضان، برکات سرشار از معرفت و معنویت بر بندگان خدا نازل می شود.

 

حسین جوادی ادامه داد: در شب های قدر این فیوضات معنوی  بیشتر هم می شود؛ شبی که بیشتر از هزار ماه است وآنان که بیشتر قدر بدانند در شبی که از هزار ماه برتر است، تقدیرات یک ساله  خود را رقم می زنند.

 

عضو هیئت امنای مسجد داودقلی در ادامه خاطر نشان کرد: در شب قدر لطف خدا آنقدر وسیع و گسترده است  که شامل همه بندگان می شود و در روایت از پيامبر گرامي اسلام (ص) نقل است که فرمودند:« مَن قامَ لَیلَةَ القَدرِ إیماناً وَ احتِساباً ، غُفِرلَهُ ما تَقَدَّمَ مِن ذَنبِهِ(فضائل الأشهر الثلاثه، ص 136)» هر که از روی ایمان و برای رسیدن به ثواب الهی ، شب قدر را به عبادت بگذراند، گناهان گذشته‏اش آمرزیده می‏ شود.

 

جوادی افزود: مراسم شب های قدر با حضور امام جماعت، هیئات امناء و اهالی منطقه مسجد داودقلی در فضای باز پیاده راه مسجد داودقلی در مساحت یک هزار متر با فاصله حداکثری با رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی و اجتماعی و نظارت مسئول کمیته بهداشت و درمان مسجد برگزار می گردد.

 

عضو هیئت امنای مسجد داودقلی در پایان از عموم همشهریان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

کد خبر 1052350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha