توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف بهزیستی خراسان جنوبی

معاون بهزیستی خراسان جنوبی از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰ سبد غذایی بین جامعه هدف بهزیستی خراسان جنوبی در راستای اجرای پویش «ایران همدل» از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن رحیمی» امروز (11 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پویش «ایران همدل» به همت مردم و خیران گرانقدر و همراهی مؤسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی از ابتدای ماه مبارک رمضان با محوریت هفته ی اکرام که از میلاد امام حسن مجتبی(ع) شروع شده به اجرا درآمد.

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه کرد: در پویش «ایران همدل» مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان بهزیستی در شهرستان های بیرجند، قاینات، زیرکوه، خوسف، بشرویه، سربیشه و درمیان فعالیت می کنند.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۵ هزار پرس غذای گرم در راستای اجرای پویش «ایران همدل» توسط موسسات خیریه در استان توزیع شده است، افزود: برای تهیه این تعداد غذای گرم اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است و این غذاهای گرم بین جامعه ی هدف و نیازمندان همچنین کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی توزیع شده است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه بحث توزیع ۸۵۰ سبد غذایی در راستای اجرای این پویش در دستور کار مؤسسات خیریه استان قرار گرفت، ادامه داد: این بسته های غذایی شامل برنج، ماکارونی، رب، قند و گوشت مرغ و گوسفند است و برای تهیه هر سبد اعتباری بالغ بر سه تا پنج میلیون ریال هزینه شده است و معلولانِ نیازمند و زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق حاشیه شهرها و روستایی و مناطق محروم مرزی استان این بسته ها را دریافت کردند. 

 

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه گفت: ادارات بهزیستی و موسسات خیریه در شب های قدر و تا پایان ماه مبارک رمضان آمادگی دارند تا با دریافت کمک ها و مهربانی های مردم نوع دوست استان و خیران گرانقدر نذورات نقدی و غیر نقدی این عزیزان را دریافت و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی از جامعه هدف بهزیستی برسانند.

 

وی در پایان اظهار کرد: شماره کارت مجازی مشارکت های مردمی بهزیستی در بانک مرکزی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و همچنین کد #۱۴* مربوط به کمپین «ایران همدل» جهت واریز مبالغ نقدی و مهربانی های خیرین و نیکوکاران در ماه مهمانی خدا در نظر گرفته شده است.

 

 

 

کد خبر 1052490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha