پرداخت ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسبه و اصناف گلستان/ مساعدت بانک ها برای رسیدگی به پرونده های باقی مانده

مازندرانی گفت: بانک های عامل سطح استان گلستان ۱۱۰ میلیارد تومان به اصناف تسهیلات کرونا پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سعید مازندرانی» ظهر امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: دولت برای جبران خسارت های ناشی از کرونا در سال گذشته تسهیلاتی را برای مشاغل در نظر گرفته بود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: بر این اساس 13 هزار و 238 پرونده برای دریافت تسهیلات از اصناف مختلف تشکیل شد که از این تعداد نزدیک به هشت هزار مورد تسهیلات خود را از بانک های عامل دریافت کردند.

 

مازندرانی بیان کرد: بانک های عامل سطح استان گلستان 110 میلیارد تومان به اصناف تسهیلات کرونا پرداخت کردند.

 

وی ابراز داشت: مابقی پرونده ها همچنان در بانک ها باقی مانده و یک هزار و 810 مورد از این پرونده ها در دست بررسی است ولی بانک های عامل عنوان می کنند که این تسهیلات مربوط به سال 99 است و برای سال جدید هنوز دستورالعملی برای پرداخت این تسهیلات ابلاغ نشده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: انتظار داریم ستاد کرونا برای این سه هزار تقاضای تسهیلات مساعدت داشته باشد و شرایطی فراهم شود که بانک ها این تسهیلات را بپردازند.

 

مازندرانی افزود: براساس مصوبه ستاد کرونا بنا شد که تسهیلات مهدکودک ها یک سال امهال شود و آموزش و پرورش برای مدارس غیرانتفاعی نیز این درخواست را دارد که نیاز است در این خصوص مساعدت صورت بگیرد.

 

 

کد خبر 1052511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha