مراسم شب های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برگزار می شود

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا مراسم شب های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲۴ شب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» ظهر امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا مراسم شب های احیاء از ساعت 22 تا 24 شب برگزار می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در ستاد کرونا مصوب شد که در شهرهای نارنجی و قرمز مراسم شب های احیا در فضای باز برگزار شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: شب قدر جزو استثنایی ترین روزهای زندگی است و باید فرصت این شب را قدر بدانیم.

 

وی بیان کرد: دعا برای بیماران و رفع بیماری کرونا در این شب فراموش نخواهد شد و قطعا در طول این شب دعا می تواند کارساز باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: چانه زنی برای باز شدن درب مساجد با توجه به ضرر و زیانی که اصناف دیدند کار پسندیده ای نیست و قطعا تابع دستورات و مصوبات ستاد کرونا خواهیم بود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد به همراهی دستگاه های اجرایی در برگزاری مراسم شب های قدر تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی در جوار مساجد که فضای باز در اختیار دارند می توانند در برگزاری مراسم شب های قدر با مساجدی که محدودیت های در مکان برگزاری دارند همکاری کنند.

 

وی ابراز داشت: توصیه ما این است که اگر خانواده ها شرایط احیای شب های قدر را در منزل دارند در منازل خود شب زنده داری کنند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا سلامت جامعه حفظ شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: مراسم ها باید براساس پروتکل های بهداشتی برگزار شود و امیدواریم شرایطی فراهم شود که سایه کرونا از سرجامعه برداشت شود و زندگی بتوانند به شرایط عادی برگردند.

 

 

کد خبر 1052522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha