افزایش انگیزه کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان با اجرای طرح کتابشاد

سعدی‌پور ایجاد انگیزه و تشویق به کتابخوانی در دانش آموزان را یک امر مهم و کلیدی دانست و گفت: مدرسه نیز به عنوان دومین نهاد اجتماعی که کودک بعد از خانواده در آن پای می‌گذارد در این زمینه نقش محوری و اساسی بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «علیرضا سعدی‌پور» امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن تبریک روز معلماظهار کرد: در شرایطی که هنوز ویروس منحوس کرونا وجود دارد امسال نیز همه برنامه‌ها باید برابر مقررات و پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا محدود و از راه دور باشد.

 

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران ایجاد انگیزه و تشویق به کتابخوانی در دانش آموزان را یک امر مهم و کلیدی دانست و افزود: مدرسه نیز به عنوان دومین نهاد اجتماعی که کودک بعد از خانواده در آن پای می گذارد در این زمینه نقش محوری و اساسی بر عهده دارد.

 

سعدی پور بر تقویت و استمرار همکاری های آموزش و پرورش و کتابخانه های عمومی به عنوان دو مجموعه تاثیرگذار آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و از  عزم جدی آموزش و پرورش در حمایت از طرح کتابشاد خبر داد.

 

 وی ضمن تقدیر از طرح و‌برنامه های اداره کل کتابخانه ها در حوزه دانش آموزی، به خاطر داشتن طرح و ایده های نو قدردانی کرد و خواستار ارتباط تنگاتنگ مدیران دو مجموعه برای خلق اتفاقات تاثیر گذار در استان شد.



در این دیدار بر ویژگی های اخلاقی شهید علی ولیپور به عنوان نخستین شهید فرهنگی مازندران که در اوج‌جوانی و در اولین روزهای جنگ از سنگر مدرسه به سنگر دفاع از کشور عزیمت کرده و آسمانی شد، پرداخته شد.

 

در پایان لوح یادبود نخستین شهید فرهنگی استان توسط فرزند ایشان به مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اهدا شد.

پایان پیام/

کد خبر 1052544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha