برگزاری دوره آموزش مجازی تخصصی و عمومی قرآنی توسط استانداری فارس

دستغیب گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با هدف حمایت از موسسات قرآنی به برگزاری دوره آموزش مجازی تخصصی و عمومی قرآنی اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (شنبه 11 اردیبهشت) از گسترش آموزش های عمومی و تخصصی قرآنی با همکاری موسسات قرآنی در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با هدف حمایت از موسسات قرآنی به برگزاری دوره آموزش مجازی تخصصی و عمومی قرآنی اقدام کرده است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: بر این اساس دوره آموزش مجازی تخصصی و عمومی قرآنی ویژه خواهران در ماه مبارک رمضان با همکاری موسسه «جامعه القرآن الکریم» و «اهل البیت علیهم السلام» واحد خواهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آموزش های تخصصی قرآن کریم شامل آموزش روخوانی و روان خوانی، تجوید، صوت و لحن و حفظ تخصصی کل قرآن کریم به همراه ترجمه و مفاهیم و برگزاری کلاس های کارشناسی ارشد است.

دستغیب با اشاره به پیش نیاز این آموزش ها بیان کرد: گذراندن دوره عمومی روخوانی و روان خوانی قرآن کریم پیش نیاز است و به افراد پس از گذران دوره آموزشی مدرک اعطا خواهد شد.

وی اعلام کرد: با معاونت توسعه و منابع استانداری فارس نیز هماهنگی انجام شده است تا کارکنان زن و مرد استانداری و خانواده های آنها به صورت رایگان در این دوره شرکت کنند.

دستغیب تاکید کرد: سازمان های دولتی و غیر دولتی از طریق همکاری با موسسات قرآنی می توانند از رشد بیشتر این موسسات حمایت کنند و جامعه نیز از نیروهای متخصص قرآنی فعال در موسسات قرآنی بهره مند شود.

خاطر نشان می شود، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس 09308972271 تماس بگیرند.

کد خبر 1052552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha