تجمع مردم و دانشجویان شیرازی در پی صوت منتشر شده وزیر امور خارجه

جمعی از مردم و دانشجویان شیرازی جهت تجدید بیعت با آرمان های سردار دل ها و واکنش به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه ایران با تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه فارس، انتقادات خود را نسبت به این اقدام دستگاه دیپلماسی ابراز كردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، جمعی از مردم و دانشجویان شیرازی جهت تجدید بیعت با آرمان های سردار دل ها و واکنش به صوت منتشر شده وزیر امور خارجه ایران  با تجمع مقابل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه فارس، انتقادات خود را نسبت به این اقدام دستگاه دیپلماسی ابراز كردند.

در این تجمع، دانشجویان پلاکاردها و تصاویری از شهید سردار حاج «قاسم سلیمانی» در دست داشتند که بر روی آن شعار هایی مانند «این دیپلماسی غیرت ندارد؟»، «گفته بودیم: لال شود زبانی که پس از شهادت سردار سلیمانی حرف از مذاکره بزند»، «آقای ظریف الفبای سیاست را نمی دانید؟ یا الفبای غیرت را...؟»، «رفراندوم تشییع پیکر شهید سلیمانی بود»، «در تاریخ بنویسید در امنیتی ترین کابینه تاریخ طعم آدامس رئیس جمهور را فهمیدند» و «آقای ظریف تو به قاتل سردار در حالی که در شرایط سختی (استیضاح) قرار داشت پاس گل دادی»، «آقای ظریف دیپلمات باشید، انقلابی بودن پیشکش»، «قاسم هنوز زندست قاسم هنوز اینجاست»، «سردار سلیمانی را ترور کردند  سردار قاآنی را تهدید به ترور و سردار دیپلماسی با افتخار پیشنهاد مذاکره داد»، «ما از شر رضا خان و محمدرضا خان خلاص شدیم لیکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت» و «کلنا قاسم سلیمانی» نقش بسته بود.

 دانشجویان در این تجمع با سر دادن شعارهایی همچون «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل»، «حقه انتخابات فریب ذهن ملت»، «ظریف بی کفایت استعفا استعفا»، «ظریف بی سیاست مایه ننگ ملت»، «وزیر بی لیاقت نمی خوایم، نمی خوایم»، «نصر من الله و فتح غریب ننگ بر این دولت مردم فریب» و... ضمن انتقاد از موضع گیری دستگاه سیاست خارجه، خواستار استیضاح  او در مجلس شورای اسلامی شدند.

کد خبر 1052559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha