مراسم معنوی احیا دو ساعت  برگزار شود

حجت الاسلام عبدالهی ازبرگزاری مراسم شب احیا با رعایت پروتکل‌ها و در فضاهای روباز خبردادوگفت: باید این مراسم معنوی حداکثر در مدت دو ساعت برگزار شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«حجت‌الاسلام عباس عبدالهی» با بیان اینکه ناظر بر مراسم شب قدر و حسب الامر ستاد ملی کرونا و ستاد استانی، قاعده برگزاری مراسم احیا، این است که در شهرهای آبی و زرد که امکان برگزاری مراسم در فضاهای مسقف وجود دارد، اما در شرایط استان سمنان که اکثر شهرها قرمز است، باید محدودیت‌ها به طور دقیق اعمال شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان به رعایت خوب پروتکل‌های بهداشتی از سوی نهادهای مذهبی، مساجد و هیئت‌های مذهبی اشاره واظهارامیدواری کرد: این همراهی و همکاری خوب در روزهای باقی مانده از ماه رمضان نیز تداوم یابد.

 

وی با تأکید براینکه هیئت‌ها و مساجد ملزم به برگزاری مراسم احیا در حد دو ساعت و در فضای باز هستند ادامه داد: این مصوبه ستاد کرونا لازم اجرا است و در شهرهای قرمز و نارنجی باید رعایت شود.

 

عبدالهی با بیان اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی در کنار دیگر دستگاه‌های ناظر، ابلاغ و نظارت‌ها را بر برنامه‌های احیا خواهد داشت اضافه کرد: اطلاع رسانی برای چگونگی برگزاری مراسم شب احیا صورت گرفته و ما خرسند هستیم که از سال گذشته تا کنون بیشترین همراهی با پروتکل‌های بهداشتی از سوی قشر مسجدی و متدین استان و کشور بوده است.

کد خبر 1052581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha