روحانیون  در عرصه های جهادی باید به صورت تشکیلاتی عمل کنند

حجت الاسلام بهشت فعالیت جهادی را نیازمند کار تشکیلاتی دانست و گفت: روحانیون نیز در عرصه های جهادی باید به صورت تشکیلاتی عمل کنند و انسجام لازم در انجام ماموریت ها را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «ابراهیم بهشت» امروز (11 اردیبهشت ماه) در نشست هم اندیشی و تجلیل از گروه های جهادی طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: روحانیون نقش ارزنده ای در زمینه برنامه های فرهنگی و تبلیغی جامعه ایفا می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج نقش روحانیون در عرصه های مختلف به ویژه ایام کرونا و زلزله سی سخت را ستود و گفت: با توجه به اینکه دشمنان در زمینه نقش ارزنده طلاب تبلیغات منفی انجام دادند ولی فعالیت های خوب و قابل قبول این قشر در زمینه مبارزه با کرونا و توزیع بسته های معیشتی، جذب کمک های خیرین و توزیع بین نیازمندان اصالت واقعی روحانیت را به دنیا نشان داد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه روحانیون همیشه همگام و همراه مردم بوده و هستند، ادامه داد: کار جهادی تبلیغ عملی اسلام است که توسط اقشار مختلف افراد جامعه به ویژه روحانیون نیز این فعالیت ها صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام بهشت خاطرنشان کرد: روحانیون باید انسجام لازم را داشته باشند تا در مسیر احیای ارزش های انقلاب و آرمان های شهدا گام برداریم.

 

مدیر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج فعالیت جهادی را نیازمند کار تشکیلاتی دانست و یادآور شد: روحانیون نیز در عرصه های جهادی باید به صورت تشکیلاتی عمل کنند و انسجام لازم در انجام ماموریت ها را داشته باشند.

 

وی ضمن تاکید بر شناسایی ظرفیت ها، اظهار کرد: جهاد در عرصه جبهه و جنگ نیست، بلکه در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و میدانی باید کار جهادی انجام داد.

 

گفتنی است، تهیه بانک اطلاعات گروه های جهادی، تشکیل کارگروه تولید محتوا، تشکیل کارگروه اشتغال، شناسایی و معرفی گروه های جهادی، مستندسای فعالیت ها، انسجام و هم افزایی در زمینه انجام ماموریت ها و ... از جمله موارد مطرح شده شرکت کنندگان در این نشست بود.  

کد خبر 1052637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha