راهیابی ۱۵۱ دانش آموز خراسان جنوبی به مرحله دوم المپیادهای علمی

واقعی از راهیابی ۱۵۱ نفر از دانش‌آموزان استان خراسان جنوبی به مرحله دوم المپیادهای علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» امروز (۱۲ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته معلم اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی از طریق مجازی استمرار یافت و معلمان برای اتصال حلقه تعلیم و تربیت تلاش فراوانی کردند.

 

مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، ایشان را الگوی همه خواند و افزود: رویکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی ترویج اندیشه های این شهید والا مقام و آشنایی  نسل امروز با سیره عملی این معلم شهید است.

 

واقعی با اشاره به راهیابی ۱۵۱ دانش آموز استان به مرحله دوم المپیاد علمی دانش آموزان کشور، ادامه داد: سال گذشته ۱۱۵ نفر به المپیاد علمی دانش آموزان کشور راه یافتند که امسال ۳۱ درصد افزایش یافته است.

 

وی بیان کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حوزه پرورشی و فرهنگی موفق به کسب رتبه نخست کشور در شاخص های عمومی و اخصاصی این حوزه شده است.

 

مدیرکل آموزش و پروش خراسان جنوبی گفت: معلمین در فرایند تعلیم و تربیت نسل امروز رسالتی خطیر بر دوش دارند و باید در این زمینه به شاخصه های تربیتی در کنار تحصیل توجه ویژه ای داشته باشند.

 

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید علم و اخلاق در کنار هم رشد یابد، افزود: باید نسلی مومن، متعهد، توانمند، ماهر  انقلابی تربیت نموده و تحویل جامعه دهیم تا در آینده ای نزدیک اداره کشور را به دست بگیرند.

کد خبر 1052744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha