استقبال کارکنان ادارات استان یزد از طرح « هر کارمند، حامی فرزند معنوی»

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: تمامی کارمندان استان یزد می‌توانند با پیوستن به پویش « هر کارمند، حامی فرزند معنوی» و مشارکت در این طرح معنوی حمایت ایتام و فرزندان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد شجاعان بابیان اینکه یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازهای فرزندان یتیم و نیازمند، گفت: تمامی کارمندان استان یزد می‌توانند با پیوستن به پویش « هر کارمند، حامی فرزند معنوی» و مشارکت در این طرح معنوی حمایت ایتام و فرزندان نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به استقبال کارکنان ادارات استان از طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در قالب پویش هر کارمند، حامی فرزند معنوی تصریح کرد: از شروع اجرای این پویش تاکنون تعامل سازنده و مؤثری با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برای مشارکت و همراهی در این پویش به‌عمل‌آمده است و نتایج ارزنده‌ای را در پی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح تحول چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیریتیم) به‌ویژه در ماه مبارک رمضان به وجود آید، افزود: هم‌اکنون بیش از 40 هزار کارمند در استان یزد مشغول خدمت هستند، امیدواریم تمامی کارمندان در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

شجاعان یادآور شد: طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌شده است.

نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

کد خبر 1052784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha