کمک  به محرومان و تامین جهیزیه  زوج‌های جوان در شبستان مسجد «خاتم الانبیاء(ص)»

حجت‌الاسلام والمسلمین تهرانی گفت: شبستان مسجد خاتم الانبیا(ص) عرصه خدمت‌رسانی به نیازمندان و زوج های جوان شده است و خدمت گروه جهادی این مسجد در سال ۱۴۰۰ با استفاده از تمام فضاها و ظرفیت‌های این مسجد ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد تهرانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک مومنانه مسجد «خاتم الانبیاء(ص)» به نیازمندان در سال 1400 همسو با رزمایش مواسات و همدلی که مورد تایید مقام معظم رهبری است، ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: پایگاه بسیج و گروه جهادی این مسجد پرچمدار و پیشگام این خدمت رسانی هستند و برای تحقق این کمک مومنانه اقدام به شناسایی خیرین جدید کرده اند.

 

امام جماعت مسجد خاتم الانبیا (ص) (واقع در تهران، بزرگراه شهید محلاتی) افزود: دومین نوبت از کمک مومنانه اهالی این مسجد به خانواده های نیازمند در سال 1400 همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت و همچون نوبت های پیشین، کار جمع آوری کمک های جدید برای نوبت بعدی خدمت رسانی به نیازمندان، شروع شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به توزیع سالیانه 10 تا 12 بسته جهیزیه میان نوعروسان نیازمند توسط بنیاد جهیزیه مسجد خاتم الانبیاء(ص)، گفت: شبستان این مسجد به همت این بنیاد و با همکاری گروه جهادی و هیئت امنای این خانه خدا عرصه جمع آوری و کمک رسانی به زوج های نیازمند شده است. امیدواریم در خردادماه سه مجموعه جهیزیه به دست نوعروسان برسانیم.

 

تهرانی با بیان اینکه نماز جماعت و سایر برنامه های عبادی و مذهبی و فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: کاهش جمعیت مساجد که با آغاز پیک چهارم شیوع ویروس کرونا بیش از سایر پیک ها است، بسیار نگران کننده است به همین دلیل ما با همکاری خادم و سایر کارگزاران مسجد خاتم الانبیا (ص) تلاش کرده ایم، برنامه های این مسجد را تعطیل نکنیم بلکه پروتکل های بهداشتی را با جدیت و حساسیت اجرا کنیم.

 

 

کد خبر 1052859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha