بهره مندی ۹۲۶ خانوار تحت حمایت در  قائمشهر از خدمات مسکن

یعقوبی گفت: سال گذشته ۹۲۶خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی شامل احداث، تکمیل، تعمیر و باز سازی ، کمک هزینه اجاره و خرید مسکن بهره مند شدند.

«جمال یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه توانمندسازی محرومان در سایه تامین مسکن و ایجاد اشتغال محقق می شود و کمیته امداد در این زمینه سابقه درخشانی دارد، اظهار کرد:  از مجموع خانوارهای تحت پوشش امداد قائمشهر، تعداد ۷۶۷ خانواده مورد حمایت این شهرستان فاقد مسکن هستند که امیدواریم این تعداد با کمک خیران صاحب خانه شوند.

 

رئیس کمیته امداد  قائمشهر در ادامه با بیان اینکه سال گذشته ۹۲۶خانوار تحت حمایت از خدمات عمرانی شامل احداث، تکمیل، تعمیر و باز سازی، کمک هزینه اجاره و خرید مسکن بهره مند شدند، بیان کرد: در سال گذشته ۷۶ واحد مسکونی برای نیازمندان و مددجویان احداث و تکمیل شده و تعداد ۷۸ واحد مسکونی نیز مورد تعمیر و مرمت قرار گرفته و همچنین تعداد پنج واحد مسکونی نیز برای مددجویان خریداری  شده که در مجموع مبلغ یک میلیارد و ۲۶۴ میلیون تومان جهت ارائه این خدمات اختصاص داده شد.

 

وی افزود: در سال گذشته به ۷۶۷ خانوار مورد حمایت این نهاد که مستاجر بوده اند ، مبلغ یک میلیارد و ۵۲۹ میلیون تومان کمک هزینه اجاره مسکن به صورت بلاعوض به این خانواده ها پرداخت شده است.

 

یعقوبی گفت: هشت هزار  نفر در قائمشهر تحت حمایت کمیته امداد  قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

کد خبر 1052925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha