مساجد مجری اصلی رزمایش مواسات هستند/ جهش کشور در تولید ماسک، مرهون همت مسجدی‌ها است

حجت‌الاسلام والمسلمین دفتری گفت: مساجد مجری اصلی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و مسجدی‌ها شاکله اصلی گروه‌های جهادی هستند. جهش کشور در تولید اقلام بهداشتی برلی مقابله با کرونا، مرهون همت مسجدی‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین دفتری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد مجری اصلی رزمایش همدلی و مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان هستند، اظهار کرد: مسجدی ها در این زمینه نیز به توصیه مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و همچنان با قدرت در خدمت نیازمندان هستند.

 

این خطیب دینی افزود: مسجدی ها شاکله اصلی گروه های جهادی و در کنار هیئتی ها و حوزویان پیشگام خدمت رسانی به نیازمندان هستند و همین خضور انقلابی و مخلصانه موجب توفیق کشور در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شده است.

 

وی اضافه کرد: جامعه مبلغان و وعاظ نیز در کنار مسجدی ها و هیئتی ها موجب موفقیت مساجد و هیئت های مذهبی در کمک مومنانه به نیازمندان شده اند و این روند با شروع سال جدید نیز طبق مشاهدات ما ادامه دارد، در واقع روحانیون همواره خود را در خدمت مردم می دانند.

 

دفتری تاکید کرد: اگر حاکمیت و دولت در سایر حوزه ها نیز از ظرفیت مسجدی ها و هیئتی ها استفاده کنند شاهد جهش کشور در همه حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و هنری خواهیم بود، این درحالی است که به نظر می رسد گاهی توجه به مراکز دینی فقط به مواقع بحرانی و ایام انتخابات محدود می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جهشی که کشور در دوره شیوع ویروس کرونا در حوزه تولید ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و گان رقم زد، قطعا نتیجه جهاد شبانه روزی مسجدی ها و بسیجیان است.

 

 

کد خبر 1052929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha