متمرکز بودن سیستم آموزشی، یکی از مهم ترین مسائل نظام تعلیم و تربیت است

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین مسائل نظام تعلیم و تربیت متمرکز بودن سیستم آموزشی است لذا باید با تعیین اهداف آموزشی مشخص، به موضوع مدرسه محوری و مدیریت آموزشگاهی توجه بیشتری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «احمد برادران» امروز یک شنبه در آیین زنگ سپاس و آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: جایگاه و نقش نظام تعلیم و تربیت در نگاه توسعه ای، پیشرفت و توسعه پایدار مبتنی بر مشارکت افراد، آشکار و بی بدیل است.

 

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد اجتماعی با کارکردهای مختلف آشکار و پنهان در حوزه تعلیم، تربیت، اخلاق و فرهنگ مهارت های زندگی است، افزود: غفلت از آموزش و پرورش غفلت از آینده کشور است.

 

 

وی با اشاره به تاکیدات دولت برای ایجاد زیرساخت های ارتباطی، اینترنتی و پهنای باند، اظهارکرد: امروز و در ایام شیوع کرونا شاهد عملکرد خوب سیستم آموزشی کشور هستیم که مطالب آموزشی مناسب از بستر شبکه شاد با تلاش معلمان در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

 

 

برادران برچیدن مدارس خشتی و گلی، بخاری های نفتی از سطح مدارس و اجرای طرح ارتقاء سطح سواد را از اقدامات خوب استان در دو سال اخیر در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تمامی این مقدمات برای اینکه است امر تعلیم و تربیت در جهت رشد بالندگی و توسعه جامعه به خوبی انجام شود.

 

 

در پایان این مراسم زنگ سپاس معلم در دبیرستان خیرساز مصلی نژاد در شهرستان بجنورد نواخته شد.

 

 

 

کد خبر 1052935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha