سیلاب راه ارتباطی ۱۰ روستا را در جنوب کرمان مسدود کرد

مجتبی رئیسی گفت: بارش شدید باران در شهرستان قلعه گنج ۱۰ محور روستایی را مسدود کرد و به محورهایی ارتباطی این شهرستان خسارتهای را وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مجتبی رئیسی» گفت: با توجه به بروز ناپایداری جوی و بارش باران از روز گذشته خسارت‌هایی به جاده های جنوب کرمان وارد شده است.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان افزود: بارش شدید باران در شهرستان قلعه گنج ۱۰ محور روستایی را مسدود کرد و به محورهایی ارتباطی این شهرستان خسارتهای را وارد کرد.

 
وی بیان کرد: تخریب ۲ دستگاه آبنما در محور قلعه گنج - رمشک در محدوده صولان موجب شد تا تردد در این محور برای ساعاتی متوقف شود.


رئیسی از مرمت موقتی این نقاط آسیب دیده توسط عوامل راهداری خبر داد و ابراز کرد: با فروکش کردن سیلاب کار بازگشایی و تیغ زنی محورهای ارتباطی مسدود شده توسط دستگاه های راهداری آغاز می‌شود.


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، اظهار کرد:  ۵ دستگاه آبنما در محورهای شهرستان فاریاب و محور زهکلوت - دلگان تخریب شد که کار مرمت و بازگشایی ۳ آبنمای خسارت دیده در محور زهکلوت توسط عوامل راهداری که از صبح امروز آغاز شده و به پایان رسید و هم اکنون این محور زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.


وی با اشاره به اعزام راهداران به مناطق خسارت دیده و سیل خیز، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه ناپایداری ها تا سه شنبه احتمال بروز سیلاب و خسارت به راهها و ابنیه فنی در جنوب کرمان وجود دارد.


رئیسی در خاتمه از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه در جاده ها با راهداران مشغول عملیات راهداری ملبس به لباس فرم راهداری همکاری های لازم را انجام دهند.

کد خبر 1052938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha