مهلت یک هفته ای برای تعیین تکلیف بازارچه صنایع دستی فاروج

معاون فرماندار فاروج گفت: با توجه به تخصیص اعتبار طرح بازارچه صنایع دستی و عدم اجرایی شدن آن، برای تعیین تکلیف بازارچه به دستگاه مربوطه مهلت یک هفته ای داده شده است.

«رضا قاسم زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: پی کنی طرح راه اندازی بازارچه صنایع دستی فاروج بهمن ماه سال گذشته انجام و کار رها شده است، آنهم در شرایطی که تا پایان سال مالی زمان زیادی باقی نمانده است.

 

معاون فرماندار فاروج گفت: به دستگاه مربوطه مهلت یک هفته برای شروع کار داده شده که در صورت انجام نشدن، این مسئله در کمیته برنامه ریزی استان مطرح می شود.

 

قاسم زاده گفت: پیگیری ثبت این طرح در 10 جلسه کاری انجام شده و انتظار می رود هرچه زودتر به سرانجام برسد.

 

وی گفت: برای اجرای این طرح، سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

 

ساخت بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهر و به دنبال آن، واگذاری بخشی از عرصه سایت مسکن مهر فاروج از سوی اداره کل راه و شهرسازی در کمیسیون ماده پنج در استان در 20 شهریور سال 99 مصوبه گرفت.

 

17 فروردین امسال هم، «قهرمانیان» معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از آغاز ساخت آن در همان تاریخ در مساحت 200  متر مربع در ورودی شهر با پای کار آوردن مصالح از سوی مجری طرح خبر داده بود اما هنوز در عمل اتفاقی نیفتاده است!

 

کد خبر 1052966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha