توجه به ظرفیت های علمی و فرهنگی جامعه را به رشد و بالندگی می رساند

آیت الله حسینی با بیان اینکه جامعه ای به رشد و بالندگی خواهد رسید که به ظرفیت علمی و فرهنگی توجه داشته باشد، گفت: امروز باید به فرهنگ خودباوری به عنوان یک مسئله اساسی در حوزه فرهنگ توجه بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین و مدیران این اداره کل، فرهنگ و ارشاد اسلامی را یک مجموعه فرهنگی دانست و اظهار کرد: زیربنایی ترین کار در جامعه بشری به ویژه در جامعه اسلامی، توجه به مسئله فرهنگ است که این وظیفه ارشاد اسلامی را سنگین تر می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه جامعه ای به رشد و بالندگی خواهد رسید که به ظرفیت علمی و  فرهنگی توجه داشته باشد، گفت: امروز باید به فرهنگ خودباوری به عنوان یک مسئله اساسی در حوزه فرهنگ توجه بیشتری شود و فرهنگ روی پای خود ایستادن را تقویت کنیم.

 

وی توجه به چالش آسیب های اجتماعی را یادآور شد و تصریح کرد: با نگاه و کار فرهنگی باید برای رفع معضلات و آسیب های اجتماعی بیشتر کار شود .

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در قبال آسیب های اجتماعی وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: باید با برنامه ریزی با سایر دستگاه های فرهنگی استان، پیشگیری فرهنگی به ویژه در تولید محتوای لازم برای سامان دهی آسیب های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1053173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha