تداوم کمک های مومنانه  با همت کانون امام حسن مجتبی(ع) روستای اشترمل تویسرکان

ترکاشوند گفت: با هدف دستگیری و کمک به نیازمندان روستا با همت خیران و اعضای کانون امام حسن مجتبی (ع) تویسرکان موسسه خیریه علی بن ابی طالب (ع) تشکیل شده است.

«حسن ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با هدف دستگیری و کمک به نیازمندان روستای اشترمل تویسرکان با همت خیران و اعضای کانون امام حسن مجتبی (ع) تویسرکان موسسه خیریه علی بن ابی طالب (ع) تشکیل شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) روستای اشترمل تویسرکان افزود: موسسه خیریه حضرت علی بن ابی طالب در جهت دستگیری از نیازمندان تاکنون مبلغ 500 میلیون تومان طی  ده سال به افراد نیازمند کمک کرده است.

 

وی ادامه داد: برگزاری کلاس نهج البلاغه رده سنی 14 سال به بالا  با مربی «محمد سوری» حافظ کل قرآن کریم، جزء خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر و ترجمه و رعایت دستور العمل های بهداشتی، قرائت دعای باران با حضور امام جماعت و اهالی روستای اشترمل، برگزاری جلسه حفظ موضوعی قرآن کریم ، اجرای طرح مجازی ختم قرآن کریم و هدیه تلاوت روزانه به روح مطهر شهدای روستای اشترمل و امواتاز فعالیت های اجرای کانون است.

 

وی گفت: تشکیل گروه نهج البلاغه و صحیفه سجادیه ویژه برادران با 125 نفر عضو و   تشکیل گروه خادمان قرآن جهت خدمت به تمامی برنامه های مذهبی و فرهنگی روستا از دیگر اقدامات انجام شده است.

 

ترکاشوند افزود: چه خوب است که در این ماه افراد بی نیاز و دارای مکنت مالی دست نیازمندان را بگیرند که چنین عملی جدا از شاد کردن دل یک مومن، خوشنودی خداوند را هم به همراه دارد.

 

وی همچنین به توزیع بسته های معیشتی در چندین مرحله با همت خیران اشاره کرد و اظهار داشت:  ریشه‌کنی فقر از جامعه و رسیدن به کمال از برکات مواسات و کمک مؤمنانه در جامعه اسلامی است.

 

 

 

 

کد خبر 1053211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha