مقابله جدی با هرگونه رانت در استفاده از واکسن‌های کرونا

​محمدیاری مقابله جدی با هرگونه رانت در رابطه با استفاده از واکسن‌های کرونا را خواستار شد و گفت: باید همه چیز بر طبق اولویت‌بندی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه مهیا شود.

«حسن محمدیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت مقابله جدی دستگاه‌های مسئول با هرگونه رانت در رابطه با استفاده از واکسن‌های کرونا را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه به گواه آمارها و ارقام شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا همچنان رو به افزایش است عنوان کرد: مقابله با این بیماری نیازمند یک برنامه همه‌جانبه و جامع با مشارکت همه مردم و دستگاه‌های مسئول دارد.

 

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع واکسن بیماری کرونا در حال حاضر اذهان مردم را درگیر کرده است تصریح کرد: لازم است وزارت بهداشت و درمان اعتمادسازی لازم را برای استفاده مردم از واکسن‌های تولید داخل را به درستی انجام دهد و شرایط را برای استفاده همه اقشار جامعه فراهم کند.

 

وی مقابله جدی و اصولی با هرگونه رانت در رابطه با استفاده از واکسن‌های کرونا و برخورد شدید با مصادیق آن را خواستار شد و اضافه کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا همه چیز بر طبق اولویت‌بندی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه مهیا شود و این انتظاری است که از دستگاه‌های ذیربط داریم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ایثار و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان کشور را قابل ستایش خواند و یادآور شد: در روزهایی که بیماری منحوس کرونا موجبات تعطیلی بازار و کسب و کارها را فراهم کرده است جا دارد از همه اصناف که در قطع زنجیره کرونا مشارکت دارند قدردانی کنم.

 

نماینده مردم تالش، ماسال و رضوانشهر در مجلس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های خود با مسئولان بهداشت و درمان کشور و استان جهت رفع مشکلات بیمارستان‌ها سخن گفت و ابراز داشت: تجهیز بیمارستان‌ها، تکمیل کادر درمان و نیروی انسانی بیمارستان‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد پیگیری مستمر قرار گرفته است.

کد خبر 1053214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha