آمادگی آموزش و پرورش گلستان برای برگزاری حضوری امتحانات نهایی/ افزایش بهره مندی دانش آموزان گلستانی از شبکه شاد

گوهری راد گفت: عوامل اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی مشخص شده و آموزش و پرورش گلستان آمادگی لازم برای برگزاری آزمون های نهایی براساس زمان بندی وازرت آموزش و پرورش و ستاد کرونا دارد.

«احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مشکلی برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانش آموزان وجود ندارد و تمامی برنامه ریزی ها انجام شده است.

 

مدیرکل آموزش پرورش گلستان ادامه داد: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه داوزدهم و نهم به صورت حضوری در نظر گرفته شده و برای برگزاری امتحانات دیگر پایه های تحصیلی نیز با بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد و مجازی برنامه ریزی شده است.

 

گوهری راد ابراز داشت: عوامل اجرایی امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم نیز مشخص شده و براساس برنامه ریزی و زمان مشخص شده این امتحانات برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: بیش از 75 درصد از دانش آموزان استان گلستان تحصیل خود را از طریق شبکه شاد پیگیری می کنند و بخشی از دانش آموزان نیز از طریق تلویزیون ها و کلاس های آموزشی صدا و سیما و یا با استفاده از درسنامه هایی که از طریق معلمان ارائه می شود دوره های آموزشی خود را طی می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان یادآور شد: کلاس های حضوری در مدارس زیر 50 نفر نیز در برخی از روستاهای استان گلستان که دسترسی به اینترنت نداشتند با مصوبه ستاد کرونا به صورت حضوری برگزار شد و همچنین کلاس های ما در شهرهایی که در وضعیت زرد و آبی قرار داشتند به صورت حضوری پیگیری کردیم.

 

گوهری راد افزود: آموزش دانش آموزان در مدارس استثنایی از طریق معلمان حتی در منازل این دانش آموزان آموزش رقم خورد.

 

وی خاطرنشان کرد: سه هزار تبلت از طریق خیران و موسسات و نهادها و معلمان تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است و این مهم باعث شده که بتوانند دانش آموزان بیشتری از شبکه شاد برخوردار شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: در سال گذشته 53 درصد از دانش آموزان گلستان در شبکه شاد فعالیت داشتند و امسال این عدد به 75 درصد رسیده است و نشان می دهد در این بخش فعالیت خوبی رقم خورده است و امیدواریم با اهتمامی که همکاران ما دارند سال تحصیلی را دانش آموزان گلستانی با موفقیت پشت سر بگذارند.

 

 

کد خبر 1053265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha