سرمایه اصلی هر رسانه، اعتماد عمومی است

رجایی با تبریک فرا رسیدن سالروز جهانی مطبوعات آورده است: سرمایه اصلی هر رسانه، اعتماد عمومی است که از طریق اعتنا به ارزش ها و اعتقادات اکثریت جامعه، یعنی اقشار متدین و وفادار به انقلاب، و حفظ کرامت و شرافت نظام و صداقت در بیان به دست می آید.

خبرگزاری شبستان - البرز: « رضا رجایی» در یادداشتی در خصوص روز جهانی مطبوعات آوده است: سرمایه اصلی هر رسانه، اعتماد عمومی است.

 

این فعال سازمان بسیج رسانه استان البرز می افزاید: مطبوعات چارچوبی است که در آن افکار و عقاید گوناگون جامعه با هم تلاقی پیدا می کند.

 

در ادامه این یادداشت این چنین آمده است: از این برخوردها اندیشه تازه و راه حل های جدیدی برای مسائل به وجود می آید و انگیزه های تازه ای برای حرکت و آفرینندگی و مشارکت شکل می گیرد.

 

برعکس سستی و بی رمقی مطبوعات جامعه را بی حرکت کرده و به فقر فکری و معنوی و زوال می کشاند.

 

در دنیای امروز که رسانه ها از مهمترین وسایل ارتباط جمعی به شمار می روند گستردگی و تنوع اخبار و اطلاعات باعث شده که مطبوعات از جایگاه ویژه ای در جامعه برخوردار باشند.

 

در این برهه از زمان نقش عمده را به خود اختصاص داده و در جهت دهی به افکار و اندیشه های مردم تاثیر بسیار دارند.

 

مطبوعات در کلام مقام معظم رهبری اینگونه تعریف می شود که « مهم ترین وظیفه مطبوعات در نظام اسلامی، نقش فرهنگی آنان در معرفی و دفاع از ارزش ها و آرمان های مورد قبول این امت انقلابی و بالا بردن سطح آگاهی و معرفت آنان است».

 

سرمایه اصلی هر رسانه، اعتماد عمومی است که از طریق اعتنا به ارزش ها و اعتقادات اکثریت جامعه، یعنی اقشار متدین و وفادار به انقلاب، و حفظ کرامت و شرافت نظام و صداقت در بیان به دست می آید.

 

 

کد خبر 1053296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha