راه اندازی پویش خبرخوش در خوزستان

جوروند گفت: در حوزه فضای فرهنگی و زیرساختی خوشبختانه خوزستان از آرامش مطلوبی برخوردار است و در اقدامی با همکاری رسانه های استان پویش خبر خوش به منظور انتشار اخبار امیدبخش از خوزستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (دوشنبه ۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان اظهار کرد: با مدیرکل صداوسیمای خوزستان جلسات بسیار مطلوبی برای برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم تدوین شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: با انجمن های فرهنگی و هنری جلسات منظمی برگزار و خوشبختانه  اقدامات مختلفی در این زمینه صورت گرفته است و سعی شده از ظرفیت هنرمندان به ویژه آموزشگاه های موسیقی برای دعوت عمومی جهت شرکت در انتخابات استفاده شود.

 

وی به برنامه های آینده این اداره کل اشاره کرد و ادامه داد: ما در سال جاری جشنواره های شعر ملی و مذهبی را در دستور کار قرار دادیم که می توان به برگزاری جشنواره شعر رضوی که به زبان عربی و جشنواره خلیج فارس که به زبان فارسی است اشاره کرد.

 

جوروند با بیان اینکه در سال جاری از برگزاری جشنواره های مجازی استقبال خوبی صورت گرفته است عنوان کرد:  سعی شده در سال جاری به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در همه شهرهای خوزستان به ویژه روستاها اقدامات مختلفی صورت گیرد.

 

وی یاد آور شد: در حوزه فضای فرهنگی و زیرساختی خوشبختانه خوزستان از آرامش مطلوبی برخوردار است و در اقدامی با همکاری رسانه های استان پویش  خبر خوش به منظور انتشار اخبار امیدبخش از خوزستان راه اندازی شده است.

 

کد خبر 1053300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha