تجلیل از چهره ماندگار و معلمان نمونه آموزش و پرورش انزلی

چهره های ماندگار و معلمان نمونه آموزش و پرورش انزلی امروز(۱۳ اردیبهشت) در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امروز(دوشنبه،13 اردیبهشت) در آیین تجلیل از چهره ماندگار و معلمان نمونه آموزش و پرورش بندر انزلی با اشاره با آثار مخرب کرونا در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها از همه کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت خصوصا در سال گذشته توانستند به وظایف خود بدون وقفه ادامه دهند و خودشان را با شرایط موجود تطبیق دهند، تقدیر و تشکر کرد.

 

امام جمعه انزلی با تقدیر از تلاشهای معلمان در ارائه آموزش های مجازی به دانش آموزان، تصریح کرد: کرونا اگرچه آسیب های فراوانی از حیث سلامت و امور بهداشتی و هم به جهت مسائل اقتصادی، اجتماعی و ... به جامعه وارد کرده است اما در کنار خود برکاتی داشته ازجمله اینها افزایش روحیه ایثار، ازخودگذشتگی، مواسات و همدلی است.

 

وی افزود: برخی از ظرفیت هایی که به جهت شرایط خاص کرونا در جامعه ظهور و بروز پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت  چه در امر سلامت و چه در امر معیشت و مسائل اقتصادی بویژه در امور آموزشی، استفاده از فضای مجازی در بخش آموزش بود که این مهم جای تشکر و خداقوت دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: معلمین و خانواده هایشان، فرزندان و اولیای آنان توانستند از این ظرفیت به بهترین نحو شایسته استفاده کنند. امیدوریم این بیماری هرچه زودتر از جامعه بشری و میهن اسلامی ما رخت بربندد و شرایط جامعه به حالت عادی و شرایط آموزشی جامعه به شرایط امن برگردد و در کنار آن ظرفیتها از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده بهتری شود.

 

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه مسئله تعلیم و تربیت و تلاش هایی که شما معلمان انجام می دهید  در فرهنگ دینی و ملی ما امری مقدس و ویژه تلقی می شود اظهار داشت: ارزش انسان و دوام جامعه اسلامی به تعلیم و تعلم وابسته است لذا باید توجه داشته باشید این تلاشهای شما شاید به چشم برخی نیاید مخصوصا در شرایط کرونا که حضور کمتر است اما بسیار ارزنده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان ما قدردان تلاش های معلمین، اساتید و مربیان بوده و هستند و هرکس در هر مقامی مدیون تلاش های معلمینی هستیم که به ما آموزش و تعلیم دادند و لذ این جایگاه ویژه و مهم را با اخلاص، تلاش و مجاهدتها باید بیش از پیش حفظ کنیم.

 

«محمود یوسفی فر» نیز در این مراسم اظهار داشت: تعداد ۳۰۰ نفر از معلمان در سامانه ای که معرفی شده بود شرکت کرده و گروه داوری آثار ارسالی را بررسی کردند و ۱۰۰ نفر از معلمان در این بررسی ها موفق شدند امتیازات بالایی کسب کنند‌.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی در ادامه افزود: طی سال گذشته بیماری کرونا جان ۳۸ نفر از همکاران ما را در آموزش و پرورش گرفت به همین منظور در نظر داریم ۳۸ نهال را با پلاک اسامی این درگذشتگان در اردوگاه دانش آموزی شهید گل آور بکاریم.

 

در پایان این مراسم از یاشار امامی ژیلا رنجبر و سهیلا گیاه بان بعنوان معلم نمونه و از مهدی فلاح دبیر خوش نام ریاضی بعنوان چهره ماندگار سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ با اهداء لوح و جایزه تقدیر شد.

 

کد خبر 1053375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha