بیش از یک میلیارد  تومان در جشن گلریزان فرمانداری بابل برای کمک به مددجویان جمع آوری شد

ولی زاده گفت: امروز در طرح مفتاح الجنه مجازی که باحضور خیران و مدیرکل امداد مازندران در فرمانداری بابل برگزار شد، مجموعا یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان برای کمک به مددجویان ، جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌«قربانعلی ولی زاده» امروز(۱۳اردیبهشت) در حضور خیران و  حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل امداد مازندران در حاشیه اجرای مفتاح الجنه مجازی که در فرمانداری شهرستان بابل برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه کارکنان کمیته امداد  همه توان خود  را برای کمک به نیازمندان بکار می بندند.

فرماندار بابل به کرونا و افزایش آمار مددجویان امداد درپی شیوع این بیماری و تعطیلی کسب و کارها اشاره کرد و افزود: همدلی خیران و مردم نوعدوست در شرایط کنونی، در ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان و رفع مشکلات آنها نقش اساسی دارد.

 

ولی زاده  به پیشتازی مردم بابل در کمک به عم نوعان اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار بابل و خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان  و دلجویی از آنان، در اسرع وقت اقدام می کنند.

 

وی ادامه داد: گره گشایی از مشکلات نیازمندان و دستگیری از آنان تاکید شده و ایام ماه مبارک رمضان نیز فرصت مناسبی برای کمک به همنوعان است.

 

ولی زاده یادآورشد: امروز در طرح مفتاح الجنه مجازی که باحضور خیران برگزار شد، مجموعا یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان برای کمک به مددجویان ، جمع آوری شده است.

 

کد خبر 1053385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha